vrijdag 28 december 2012

Burj Khalifa


Zo indrukwekkend, zo'n hoge gebouwen en het ene overtreft het andere keer op keer.

Toch 1 die eruit springt, de Burj Khalifa is zo hoog dat ik 3 foto's heb moeten trekken voor hij er helemaal opstond.

Raar, ik wandel hier als een heel normaal meisje tussen de meest rijke mensen ter wereld.

En dan wandel ik het paradijs voor elk meisje binnen, het grootste shoppingcenter ter wereld.

Alles wat je ooit al hebt gezien valt in het niets met wat ik hier zie.

Niets kom je tekort, hier hebben ze alles wat je je maar kan inbeelden en zelfs nog veel meer, want mijn verbeelding was te klein.

Tussen alle winkels door is er een schaatsbaan of een onderwaterzoo.

Niets is 'impossible', het woord zelf zegt het: 'im possible'.

Dat heeft deze stad ondertussen al wel bewezen.
 
Cheers,
Ruby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten