dinsdag 25 december 2012

kerstfeestjes:


vandaag is het kerst en ga ik bij mijn mammie eten samen met de oma's en opa's.
Dit is mijn favoriete feestdag want dan kan je altijd met heel de familie samen zijn. Ook de pakjes worden uitgedeeld en dat is ook wel fijn :)
Ik kreeg van mijn mama een super mooi KOOKBOEK dat gemaakt is door een zus van een prinses :). Ook kreeg ik een machine om zelf chips te maken ( SUPERCOOOL )
Van mijn broer kreeg ik zeer mooie armbanden en reuk van hello kitty :) Ook heb ik een nieuw iphone hoesje gekregen van mijn zus waar ik zelf iets op kan naaien. Van mijn paps heb ik super coole gouden schoenen gekregen. Ik ben heel blij met al mijn mooie cadeaus. Mijn liefje zit bij de marine en is op piratenjacht in afrika. Die heb ik dus jammer genoeg niet bij mij maar hij zorgt er wel voor dat de slechte piraten worden gevangen en dat geeft me wel een leuk gevoel. Mijn liefje is CHEERSOME !! :)

Cheers!
Lizzy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten