vrijdag 4 januari 2013

Miss België


Vanmorgen ben ik met het beste humeur EVER opgestaan! Wel hoe kwam dat nu? Mijn wekkerradio ontwaakte me ditmaal met wel een heel mooi liedje…. De leuke stemmen van mensen die luidkeels verkondigden; solden, koopjes, eindejaarsacties… Absolutely superfantastisch! Ik droomde al snel van kleedjes, rokjes, juweeltjes, ik werd helemaal crazy TOT mijn leuke droom plotseling doorprikt werd toen ik mijn roze, fleurige agenda nam en las: “REPETITIE CHEERS” gedurende een hele week ALIAS géén soldenshopping mogelijk, maar het duurde weer niet lang tot er toch terug een glimlach op mijn gezicht verscheen. Het is even hard werken, maar met zo’n toffe girls als Ruby, Lizzy, Amy en Emily zal het weer een leuke week worden en zullen we erin slagen om een super amazing optreden neer te zetten op de finaleavond van Miss België op 6/1/2013, waar de langverwachte lancering van ons groepje CHEERS zal plaatsvinden… SPANNEND !!!!
Cheers
Heavenly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten