woensdag 2 januari 2013

oefenen oefenen en nog eens oefenen.


We gaan bijna optreden op het event van miss België en het is super spannend. :)

Nog niet iedereen kent alles van top tot teen en we willen er natuurlijk een spetterende show van maken eh voor al onze komende fans. 

Het zijn alle drukke weken geweest maar wel fijne drukke weken. Het is zo leuk om telkens met zijn vijven samen te zijn en te oefenen en te lachen enz.

Ondertussen moet ik natuurlijk ook zien dat ik voor school werk want dat mag ik niet zomaar laten vallen he

Onze dagen bestaan zoal uit opstaan , ontbijten ( want dat is belangrijk ) oefenen voor de show , vergaderen tussendoor en dan terug oefenen.

Mijn kat BOKE is altijd blij als ze mij ziet als ik heel de dag ben gaan oefenen en dan krijg ik lieve knuffeltjes van haar. MOH ZO LIEF :)

Als ik thuis kom dan drink ik nog een lekker theeke en dan kruip ik in mijn bedje.

Cheers
Lizzy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten